Kılıçdaroğlu’nun konuşmasını hangi kanal yayınladı, hangi kanal yayınlamadı?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yakınlarının vergi cenneti Man Adası’na milyonlarca dolar gönderdiğine dair açıklamalarda bulundu. CHP lideri bu açıklamalarına dair belgeleri, canlı yayında partisinin grup toplantısında kamuoyuyla paylaştı.

Peki…
Kılıçdaroğlu bu belgeleri grup toplantısında açıkladığı sırada televizyon kanalları ne yaptı?

Devlet kanalı TRT Haber, Kemal Kılıçdaroğlu’nun belgeleri sakladığı kutuyu gösterdikten sonra canlı yayını kesti ve açıklanan belgeleri izleyicisiyle paylaşmadı.

En dikkat çeken yayını ise dinci Akit TV yaptı. İslamcı kanallar Kılıçdaroğlu’nun konuşmasına yer vermezken, Akit TV, Kılıçdaroğlu’nun belgeleri açıkladığı sırada kanaldaki yemek programını keserek, Kılıçdaroğlu’nun belgelerini canlı olarak yayımladı.

AKP’ye yakınlığıyla bilinen A Haber ise, Kemal Kılıçdaroğlu daha belgeleri açıklamadan, “Yurt dışında hesap iddiaları asılsız” başlığı attı ve AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan’ı telefon bağlantısına aldı.

CNN Türk, CHP lideri Kılıçdaroğlu’nun grup konuşmasını baştan sona canlı yayın olarak verdi.

Habertürk de CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun konuşmasını canlı yayından verdi.

Hükümete yakın Kanal 24 TV’de Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ve MHP Genel Başkanı Bahçeli’nin grup konuşması yayımlarken, CHP lideri Kılıçdaroğlu’nun grup konuşmasına yer verilmedi. Kılıçdaroğlu’nun belgeleri yayımladığı saatlerde ise Kanal 24, “Belge yok, iftira çok” başlığını attı.

NTV, Kemal Kılıçdaroğlu’nun grup konuşmasını canlı yayınla baştan sona verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Devlet Bahçeli’nin grup konuşmalarını yayınlayan TGRT Haber, Kılıçdaroğlu’nun konuşması sırasında güncel haberleri yayınlamaya başladı ve konuşmayı vermedi.

Ulusal Kanal, Kemal Kılıçdaroğlu’nun konuşmasını canlı olarak yayınladı.

Ülke TV Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasını canlı verirken, Kılıçdaroğlu’nun konuşmasına yer vermedi.

TVNet ise Kılıçdaroğlu’nun grup konuşmasını yayınlamazken, daha sonra “Kılıçdaroğlu istifa edecek mi” başlığıyla yayın yaptı.

(odatv)

Jurnalci.com

ilgili haberler